Умови обміну та повернення

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», ви можете повернути товари, придбані в інтернет-магазині Parotyag, протягом 14 днів з моменту купівлі, за умови виконання всіх норм, передбачених цим Законом.

Будь ласка, перед покупкою переконайтеся, що саме цей девайс або смак рідини вам необхідний. При поверненні товарів через Нову Пошту всі витрати оплачуються споживачем.

Акційні товари (акції, розпродажі, уцінка тощо) не підлягають поверненню та обміну.

Умови обміну та повернення товарів належної якості

Стаття 9. Згідно із Законом України «Про захист прав споживачів»:

Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням. Споживач може обміняти товар належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі.

Обмін товару належної якості можливий, якщо:

  1. Товар не був у використанні;
  2. Збережено його товарний вигляд (повна комплектація);
  3. У випадку з рідинами і комплектуючими - збережено споживчі властивості, пломби, ярлики.

Примітка:

Товар не використовувався: Усі товари, що належать до категорії витратних матеріалів (рідини для електронних сигарет, змінні випаровувачі тощо) та особистого користування (атомайзери, дріп-типи та інші пристрої, під час використання яких відбувається індивідуальний контакт), підлягають поверненню лише у нерозіпакованому вигляді. Якщо є сліди розкриття упаковки або спроби повторного пакування (флакони з контролем першого розкриття, поліетиленові упаковки, блістери) - повернути товар неможливо. Змінні елементи живлення всіх форматів (акумулятори) не підлягають обміну та поверненню.

Товарний вигляд: Обов'язково має бути збережений зовнішній вигляд товару, як у момент купівлі, повна комплектація, заводські захисні елементи, відсутність потертостей і подряпин.

Пломби, ярлики: Повинні бути збережені всі заводські документи, що поставляються в упаковці (інструкція, керівництво, скретч-карта тощо).

Аксесуари та запасні елементи: Поверненню підлягають тільки нерозпаковані аксесуари (випаровувачі, мундштуки тощо).

Умови обміну та повернення товарів неналежної якості

Стаття 8. Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів»:

У разі виявлення протягом гарантійного строку (14 днів з моменту купівлі) недоліків, покупець має право вимагати:

  • Пропорційного зменшення ціни;
  • Безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
  • Відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

У разі виявлення протягом гарантійного строку (14 днів з моменту купівлі) істотних недоліків, що виникли з вини виробника або продавця, або фальсифікації товару, підтвердженої експертизою, покупець має право вимагати у продавця:

  • Розірвання договору і повернення сплаченої за товар суми;
  • Заміни товару на такий самий або аналогічний, наявний у продавця.

Істотним недоліком вважається дефект, який унеможливлює або є неприпустимим використання товару за його призначенням, який виник з вини виробника, після усунення якого з'являється знову з незалежних від споживача причин, та має хоча б одну з таких ознак: а) не може бути усунутий; б) для його усунення потрібно більш як чотирнадцять календарних днів; в) робить товар істотно іншим, ніж передбачено договором.

За необхідності перевірки якості товару може бути проведена експертиза авторизованим сервісним центром. Якщо за результатами експертизи буде встановлено, що дефекти виникли внаслідок порушення споживачем правил експлуатації, вимоги споживача не підлягають задоволенню, а споживач зобов'язаний відшкодувати витрати на проведення експертизи.

Вимога споживача про заміну товару підлягає задоволенню за її наявності, а в разі її відсутності - у двомісячний строк з моменту подання заяви. Якщо задовольнити вимогу в установлений строк неможливо, споживач має право вимагати заміни товару на інший товар іншої марки (моделі) належної якості з відповідним перерахунком ціни або повернення грошей.

У разі заміни товару з дефектами на товар аналогічної марки (моделі) належної якості, ціна якого змінилася, перерахунок вартості не провадиться. У разі заміни товару на іншу марку (модель) належної якості перерахунок вартості товару з дефектами в разі підвищення ціни провадиться виходячи з його вартості на момент обміну, а в разі зниження ціни - виходячи з вартості на момент купівлі.

Вимоги споживача про повернення грошей підлягають задоволенню в день пред'явлення відповідної вимоги, а в разі неможливості повернення грошей - не пізніше ніж протягом семи днів. Розрахунок зі споживачем у разі підвищення ціни товару провадиться з його вартості на момент пред'явлення відповідної вимоги, а в разі зниження ціни - з вартості товару на момент його купівлі.

Гарантійне обслуговування та повернення товару

Гарантія

Інтернет-магазин Parotyag надає гарантію на відсутність заводського браку терміном на 14 днів. Гарантія поширюється на електронні компоненти. Нагрівальні елементи, одноразові під-системи і картриджі вважаються витратними матеріалами і не підлягають гарантійному обслуговуванню.

Для заміни несправних деталей або їхнього ремонту покупець має надати чек і товар, що підлягає ремонту. Доставка товару здійснюється покупцем самостійно або за його рахунок через транспортну компанію. Ремонт, заміна або діагностика проводяться протягом 14 днів з моменту отримання продавцем несправного товару.

УВАГА: Одноразові POD-системи не підлягають обміну, поверненню та гарантійному ремонту.

Товар не обслуговується за гарантією, якщо:

  • Виявлено механічні пошкодження.
  • Є ознаки зміни конструкції товару.
  • Виявлено сліди втручання у внутрішній устрій товару.
  • Порушено умови експлуатації гарантійного товару, наприклад, поломка акумулятора через використання несправного випаровувача або зарядного пристрою, або потрапляння рідини з атомайзера.